Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/9749
Title: Η δημιουργική και διαλεκτική προσέγγιση του εκπαιδευτικού χώρου με την τοπική αυτοδιοίκηση. Το παράδειγμα του θεσμού του παιδικού φεστιβάλ
Authors: Ζέρβα, Μαρία
Σαλωνίδης, Βασίλειος
Item type: Conference publication
Conference Item Type: Poster
Keywords: School buildings;Σχολικά κτίρια;Children's festival;Local authorties
Subjects: Education
Education, Preschool
Εκπαίδευση
Εκπαίδευση, Προσχολική
Issue Date: 5-May-2015
Date of availability: 5-May-2015
Language: Greek
Citation: Ζέρβα, Μ. και Σαλωνίδης, Β. (2005). Η δημιουργική και διαλεκτική προσέγγιση του εκπαιδευτικού χώρου με την τοπική αυτοδιοίκηση. Το παράδειγμα του θεσμού του παιδικού φεστιβάλ. Στο 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο του ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ "Κριτική, δημιουργική, διαλεκτική σκέψη στην εκπαίδευση: Θεωρία και Πράξη", Πρακτικά. 13 Μαΐου 2005. Αθήνα
Conference: 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο του ΕΛΛ.Ι.Ε.Π.ΕΚ (Ελληνικό Ινστιτούτο Εφαρμοσμένης Παιδαγωγικής & Εκπαίδευσης) Κριτική, δημιουργική, διαλεκτική σκέψη στην εκπαίδευση: Θεωρία και Πράξη
Access scheme: Publicly accessible
License: An error occurred on the license name.
URI: http://hdl.handle.net/11400/9749
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zerba_salonides.pdf269.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.