Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/9853
Title: Customer service and lost sales
Alternative title / Subtitle: the logistics dimension
Authors: Κακούρης, Ανδρέας
Πολυχρονόπουλος, Γεώργιος Ι.
Item type: Journal article
Keywords: Customer service;Εξυπηρέτηση πελατών;Logistics dimension;Διάσταση της εφοδιαστικής;Lost sales;Χαμένες πωλήσεις
Subjects: Administration
Entrepreneurship
Διοίκηση και οργάνωση
Επιχειρηματικότητα
Issue Date: 7-May-2015
Language: English
Citation: Kakouris, A. and Polychronopoulos, G. I. (2003). Customer service and lost sales: the logistics dimension. "Archives of Economic History". December 2003
Journal: Archives of Economic History
Αρχεία Οικονομικής Ιστορίας
Type of Journal: With a review process (peer review)
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/9853
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons