Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11400/9964
Title: Τουριστικό σέρβις και επαγγελματική συνείδηση ως παράγων αύξησης της παραγωγικότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις
Authors: Λύτρας, Περικλής Ν.
Item type: Book chapter
Keywords: Τουριστικές επιχειρήσεις;Τουριστικό σέρβις;Επαγγελματική συνείδηση;Αύξηση παραγωγικότητας;Tourist companies;Tourist Service;Professional integrity;Increase productivity
Subjects: Tourism
Administration
Τουρισμός
Διοίκηση και οργάνωση
Issue Date: 8-May-2015
Publisher: Interbooks
Description: Σύνδέσμος Ελληνίδων στον Τουρισμό
Language: Greek
Citation: Λύτρας, Π.Ν. (2000) Τουριστικό σέρβις και επαγγελματική συνείδηση ως παράγων αύξησης της παραγωγικότητας στις τουριστικές επιχειρήσεις. Στο Ημέρες τουρισμού. Αθήνα: Interbooks. σσ.9.
Book: Ημέρες τουρισμού
Access scheme: Embargo
License: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ηνωμένες Πολιτείες
URI: http://hdl.handle.net/11400/9964
Appears in Collections:Δημοσιεύσεις

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons